loading...
دانلود مداحي و سخنراني هاي مذهبي
سيد مرتضي بازدید : 178 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (1)

مراسم شب پنجم محرم 1392 هیئت رزمندگان اسلام قم با مداحی حاج سید مهدی میرداماد به صورت صوتی آماده دریافت می باشد

 

 

 






دانلود از سرور UploadBoy

 


*****

راهنمای دانلود از سرور آپلودبوی

 

*****

 

ذکر نزول عطا، یا حسن و یا حسین - مناجات

روضه اش آخر فداکاریست - روضه ی حضرت عبدالله ابن الحسن

ای عمه چه تنهاست عمویم چه غریب است - دم

پای برهنه بی سپر برای یاریت اومدم - زمینه

با دل خون بی قرارم ، طاقت ماندن ندارم - نوحه

اشک چشاش میده خبر دنیا شده مثل قفس - سنگین

فکر تو ام و صحن و سرایی که نداری - واحد

میخرم با دل و جان تیر بلای تو عمو ، جان فدای تو عمو - دودمه

دل تو دلم دیگه نیست آقا واسه کربلا - شور

روضه حضرت سیدالشهدا و حضرت قاسم علیهما السلام

صحبت های اخلاقی حاج سید مهدی میرداماد پیرامون جوانان و محرم



*****
التماس دعـــا

دوستان اگه مداحی یا هر گونه مراسم مذهبی از مداحان مشهور رو مد نظر داشتین
از طریق تماس با من یا  آی دی morteza_alvez@yahoo.com
تماس بگیرین تا در اسرع وقت قرار داده بشه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صادق در تاریخ 1392/09/25 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

سلام.من حاضر به تبادل لینک با شما هستم. لطفا به وب من سری بزنین و آمادگی تون رو اعلام کنید تا سریع لینکتون کنم.یاعلی. عجل فرج.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 2,609
  • بازدید کلی : 45,738